pátek, března 16, 2007

Blíží se Perský Nový Rok


Jako každý rok, Íránci se připravují na oslavy nového roku. Předchází mu několik slavností, hlavně Čaháršanbe súrí (červená středa). Během této slavnosti lidé házejí petardy, zapalují vatry, přeskakují je, zpívají a tancují. Je to prastarý předislámský svátek, proto se ho autority islámské republiky snažily vymýtit - marně. Téměř všichni, možná vyjma absolutních radikálních islamistů, tyto svátky oslavují. Vláda vyzvala lidi aby se zdržovali doma a nevycházeli ven a ulice byly plné policistů... a nejenom kvůli výtržnostem nebo pyrotechnickým excesům. V minulosti byly pro zakládání ohňů často využívány portréty současných i bývalých vůdců Íránu. Zdá se že hoří stejně dobře jako americké vlajky :-)

Podle několika zpráv co se ke mě dostaly od přátel (kterým důvěřuji), v ulicích Teheránu v části Gheytarie a v dalších 3 částech byly celkem drsné potyčky ve kterých chlapci použili proti Básidžům (radikální islámističtí militanti) podomácku vyrobené granáty.

1 komentář:

  1. Ahoj, jmenuji se "ALLIE REYNA" Jsem z USA. Byl jsem ženatý 7 let s Rubenem. Věci začaly být ošklivé a téměř pokaždé jsme měli boje a argumenty. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto úžasnému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme. co úžasný zázrak udělala Baba Egbe pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte Babu Egbe nyní prostřednictvím jeho e-mailu: babaegbetemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818

    OdpovědětVymazat